آخرین مطالب

خرید و فروش انواع فر + هود + اجاق گاز با قیمت بسیار عالی

خرید و فروش انواع فر + هود + اجاق گاز با قیمت بسیار عالی

سلام دوستان امروز میخوام یه فروشگاه کامل از لوازم آشپزخانه رو بهتون معرفی کنم من خودم خرید کردم از این فروشگاه .هم قیمتاش عالی بود و هم کیفیت محصولاتش و از طرفی همه محصولاتشو با گارانتی میفروشه.

• نمایندگی پخش محصولات شرکت آلتون رو داره که محصولاتش = هود + فر +اجاق گاز رومیزی و مبله هست .

• نمایندگی فروش محصولات بلانکو را داره که محصولاتش = شیر آلات و سینک طرفشویی در انواع مدل های خیلی شیک با قیمت عالی هست.

• نمایندگی محصولات جنرال فورس داره که محصولاتش=  فر + قهوه ساز + سینک + هود و اجاق گاز با بهترین قیمت ها رو داره 

•  نمایندگی کلی محصولات شودر که محصولاتش = انواع و مدل های مختلف شیرآلات آشپزخانه و دستویی و حمام هست خیلی شیک بود این محصولاتش واقعا .

• نمایندگی محصولات مایرباخ  را داره که محصولاتش = هود + قهوه ساز + فر + اجاق گاز با بهترین کیفیت و گارانتی

پیشنهاد میکنم برای خرید جهیزیه یا محصولات تکی خودتون حتما تماس بگیرید با فروشگاه  

ارسال رایگان  به کل ایران هم داره

اینم سایتشه : https://home-pyramid.com/

 iconشتماس مشتریان : 09120606924

آدرس :  تهران - بنی هاشم ، بالاتر از بانک اقتصاد نوین ، کوچه شهرآبادی ،پلاک 37

مطالب مشابه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش