آخرین مطالب

شیرآلات آشپزخانه | شیرآلات حمام | شیر دستشویی با قیمت مناسب

شیرآلات آشپزخانه | شیرآلات حمام | شیر دستشویی با قیمت مناسب

آیا به دنبال شیرآلات با کیفیت بالا هستید؟

شرکت شودر را می توان یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید انواع شیرآلات مختلف دانست که آن ها را با طراحی های زیبا و کیفیت بالا تولید می کند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

هنگام خرید شیرآلات بهتر است به نکات زیر دقت نمایید:

  • جنس شیرآلات

زمانی که شما از محصولات با کیفیت برای خانه خود استفاده می کنید درواقع در بسیاری از هزینه های مربوط به خرید مجدد و یا تعمیر شیرآلات صرفه جویی خواهید کرد.

بیشتر شیرآلاتی که تولید می شوند از دو جنس برنج و سرب خشک می باشند که هنگام خرید شیرآلات برای آشپزخانه بهتر است از جنس برنجی آن ها استفاده کنید چراکه جنس سربی آن ها بعد از مدتی با آب وارد واکنش شده و دچار فرسودگی و خوردگی می شود که برای سلامتی مضر است.

 

 

  • روکش شیرآلات

زمانی که کار آبکاری روکش شیرهای آب به خوبی انجام می شود فرسوده شدن آن ها نیز دیرتر اتفاق می افتد. چنانچه قصد خرید شیرآلات برای حمام را دارید بهتر است به روکش آن ها دقت کنید و برای جلوگیری از صرف هزینه های بیشتر در این زمینه از شیرهایی با روکش استیل لستفاده کنید.

زمانی که از شیرآلاتی با روکش استیل استفاده می کنید لکه های مختلف
آب کم تر برروی سطح آن دیده می شوند در نتیجه شیرهای با روکش استیل از جمله موارد مناسب خرید شیرآلات برای دستشویی نیز می باشند.

از جمله مزایای خرید از شرکت شودر قیمت شیرآلات آن می باشد که بسیار مناسب بوده و با کیفیت بالایی در دسترس همگان قرار دارد. چنانچه شما هم قصد خرید محصولات شودر را دارید بهتر است به وب سایت تجهیزات آشپزخانه پیرامید مراجعه کنید و انواع مختلفی از شیرهای تولید شده توسط شرکت شودر را در مدل ها و رنگ های متفاوت مشاهده نماید.

 

جهت اطلاع از قیمت های سرویس های شیرآلات شودر با شماره 09120606924 تماس حاصل نمایید.

مطالب مشابه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش